Mooi beeld. Vooral door de nadenkende blik: is de blik gericht op de schaakstukken of op het bierflesje? Geeft een mooie spanningsboog.
Uitsnede wellicht iets anders? Stoelen leiden wat af. Mogelijk nog om te zetten in portretstand? Dan meer nadruk op blik, schaakstukjen en flesje.
Hallo Michel,
Dank voor je reactie op mijn foto. Wat de stoelen op de achtergrond betreft .Deze zijn inderdaad wat rommelig. Ik heb een vierkante uitsnede overwogen maar dat maakt de foto in de voorzijde heel rommelig. Ik vind de foto met de rommelige voor en achterkant in evenwicht en de vrouw het onderwerp die schijnbaar wat moeite heeft met het bierflesje van haar tegenstander. Of ziet ze een opening in haar spel.
Groeten Fred
Mooi beeld. Vooral door de nadenkende blik: is de blik gericht op de schaakstukken of op het bierflesje? Geeft een mooie spanningsboog.
Uitsnede wellicht iets anders? Stoelen leiden wat af. Mogelijk nog om te zetten in portretstand? Dan meer nadruk op blik, schaakstukjen en flesje.
Hallo Michel,
Dank voor je reactie op mijn foto. Wat de stoelen op de achtergrond betreft .Deze zijn inderdaad wat rommelig. Ik heb een vierkante uitsnede overwogen maar dat maakt de foto in de voorzijde heel rommelig. Ik vind de foto met de rommelige voor en achterkant in evenwicht en de vrouw het onderwerp die schijnbaar wat moeite heeft met het bierflesje van haar tegenstander. Of ziet ze een opening in haar spel.
Groeten Fred